miercuri, 28 ianuarie 2009

despre...suflet si om

Omul e cautarea iesirii din labirint...

se-mpletesc in ochii tai picurii de ploaie
sunete se scurg din vis
si aluneca printre degete de suflet
se risipesc ca nisipul purtat de vant in scoici...
adie un zvon de speranta peste chipurile noastre
atarna intr-un colt o enigma cuibarita intr-un zambet sters...
doar inima adormita pulseaza in noi viata,
un fir de ata intins printre haine zdrentuite de vreme
Suntem un sifonier in care ne-am atarnat sufletul ... si apoi l-am acoperit cu de toate...
inca il acoperim .. mai aruncam cate-un palton de indoiala,
cate-o camasa rupta,
il peticim cu intristari, si manie
si-asa se asterne praful peste suflet...peste ochi...
si doar picurii de ploaie, sunete ratacite de vis
se-nfiripa in ochii tai
alunecand pe ata de viata ... leganat de timp
in sufletul meu.

Dey

Un comentariu:

Marrrriaaaa spunea...

Sister, n-am apucat sa te vad...
mi-e dor de tine:)

Mary