marți, 26 ianuarie 2010

I took silence for a walk

Mi-am scos tacerea la plimbare si am lasat pasii sa vorbeasca - si am ascultat cum glasul lor se amesteca in cantecul orasului - acelasi oras in care oamenii merg sub ploaie ca sub povara vietii lor - ca si cum ar ploua cu grijile lor pretutindeni - ca si cum ploaia nu ar fi decat tot necazul sufletului lor lasat sa cada in deriva ... si te gandesti ca poate asa ar fi mai usor de purtat dar ochii lor par sa adune fiecare strop tot mai adanc, si tot mai greu de privit, si tot mai greu de gasiti - s-au pierdut oamenii in ei insisi -

mi-am scos tacerea la plimbare si in urma ei ningea - si urma pasilor ei era tot ce ar vrut tacerea sa taca si eu am vorbit -

ninge cu tacerea cerului -

in deriva plutesc fulgii tacerilor noastre -

2 comentarii:

ra_luz spunea...

se cere de urgenta un andries aici:D

Cristina spunea...

una bucata Andries postat :)