duminică, 5 aprilie 2009

solitude...



Dancing with my loneliness
Asculta mai multe audio Muzica »

undeva în pulsul grăbit al timpului mi-am pierdut întrebările, mi-am pierdut gândurile, și am scăpat abisul din palme... am rămas doar cu țărână spulberată de vânt... am rămas cu un gust amar de piatră, cu ecouri ...
miroase a pustiu, a speranțe spulberate, a promisiuni uitate... cu pumnii prea strânși de iluzii trecătoare rămâi cu palmele întinse spre nimic, spre un gol adâncit în regrete, în clipe pierdute, rămâi agățat de amintiri.
în nemișcarea nopții răsuna strigătul ascuțit al fărâmei de viață, al luminii ce încă mai vrea să spulbere întunericul. Uneori suntem orbiți de prea puțină lumină, căci nu ne dăm seama ce e întuneric, nu vedem că de fapt ținem în mână o bucată de ceară arsa, un fel de urmă a luminii ce a fost cândva...

Dor de Cer...de Lumină
...

Niciun comentariu: